Álmoskönyv

"Nincsen rossz álom. Mert amikor álmodunk: azt jelenti, hogy még élünk. A halottak nem álmodnak, mert hiszen ők már mindent tudnak. Tehát a legrosszabb álom sem jelenthet egyebet, mint azt, hogy nem léptük át a halál néma kapuját; tennivalónk, elfoglaltságunk van a földön." "Álom: játék, mint az élet... Néha komolyra fordul a játék. Az élet is, az álom is."

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Címkék

ájulás (1) albérlet (2) almalé (1) álom (2) álomszerű (2) álomvalóság (1) álomvilág (1) autó (3) babák (2) balaton (1) ballagás (1) bálna (1) barátok (3) betűk (1) bicikli (2) boci (1) buli (1) busz (2) címerezés (1) coldplay (1) csajok (1) család (12) csók (2) elveszés (1) erdő (2) fagylalt (1) farm (1) farsang (1) festék (1) fix (1) gazda (1) gumicukor (1) gyerekek (2) gyógyszer (1) hajó (1) halál (3) harry (1) has (1) hátizsák (1) heppiend (1) hercegnő (1) híd (2) hiphop (1) írás (1) iskola (1) ismerősök (2) joe (1) józsef attila (1) judo (1) jurta (1) kajak (1) kakas (1) kapuvár (1) karácsony (1) kártya (1) katona (1) keringő (1) kiábrándulás (1) királyi (1) kirándulás (1) kísértetkastély (1) kispál (1) kispolszki (1) kognitív (1) koncert (1) könyvtár (1) koszorú (1) középkor (1) kukorica (1) latin (1) lebegni (1) létra (1) lopás (1) lóverseny (1) macska (1) mcdonalds (1) medve (1) megcsalás (1) megmentés (1) méreg (1) mézeskalács (1) mohács (1) nápolyi (1) napszemüveg (2) németfiú (2) nemez (1) nyár (1) osztálytársak (1) óvodások (1) párna (1) pécs (1) pocsolya (1) posta (1) potter (1) pszichósok (3) rablás (1) régi (1) régiség (1) reménytelenszerelem (1) rendőrök (1) sár (1) smink (1) statisztika (3) sütemény (1) számítógép (2) szeged (2) szerelem (13) szex (1) szoptatás (1) szülők (1) tábor (3) tanulás (1) tejbegríz (1) telefon (1) teleport (1) tévé (1) tisza (1) török (1) torta (1) történések (2) túra (1) u2 (1) ugrabugra (1) ünnep (1) úszás (3) utazás (3) vacsora (1) valószerű (1) város (1) várvédés (1) vége (1) vers (1) verseskönyv (1) vetélkedő (2) vicces (1) villamos (2) virág (3) vizsgák (6) you (1) zuhanás (2) Címkefelhő

2008.07.11. 08:00 almi

Három álom a rémestől az édesig

1.

A régi házunkban laktunk, Pécsszabolcson. Sok vendég volt nélunk, címerezők. Elmentünk otthonról, és nem zártuk be jól a házat. Visszafelémenet (egy dombon kellett felmenni) beültünk egy otthagyott autóba, aminek kukoricacímer volt a slusszkulcsa, és azzal lehetett sebességet is váltani. Amikor hazaértünk, ott állt az autónk kint az úton. (fekete vw passat, igazából sosem volt ilyen autónk) Minden ajtó a házon nyitva volt. Épp kiraboltak minket. Mondtam a többieknek, hogy segítsenek, mert most még épp menthető a helyzet, de senki nem segített...

2.

Az előtti nap volt, hogy Káemm elment Törökországba. Szegeden voltunk
Jött egy német hölgy, akit el kellett vinnem enni, de nem tudtam pontosan, hová. Volt egy kártyája, amin rajta volt, de nem ismertem a helyet. A TIK aljában volt egy McDonalds, gondoltam az az. Rendeltem is, én magamnak tejberízst, és ki is hozták, amikor az idősebb hölgy, aki még velünk volt, mondta, hogy nem is ide kell jönni, hanem az Irinyibe. Átmentünk. Én még meg akartam enni a tejberizsemet
Schnitt

Káemm Mohácson lakott, eg sokemeletes házban. Hugi, Anya, meg én elhatároztuk, hogy elmegyünk Mohácsra. De kellett egy indok. Gondoltuk, elmegyünk a McDonaldsba, vagy a Tescoba (Nem mintha az Pécsett vagy Szegeden ne lett volna). Találkoztunk is Káemmel, beszéltem is vele valamennyit, de nem azt és annyit, amit szerettem volna. Aztán eszébe jutott, hogy táncolni szeretne, és felkérte az alsó szinten, a balkonon üldögélő nénit. Nagyon jól táncolt. Aztán fölment pakolászni. Mi meg ottmaradtunk a ház előtt, egy kanapén. Talán TV is volt, és Apa is ott termett. Még sokáig égett Káemmnél a villany, gondoltam írok neki egy sms-t, hogy fölmehetek-e szorakoztatni őtet. Aztán gondoltam nem írok, így is túl sokat nyomultam már. Szóval nem írtam, hanem odalenn busongtam.

3.

Szegeden bicikliztem össze-vissza, a hídon át satöbbi. Két aranyos autó összekoccant.
Volt egy fiú, aki nem tudom pontosan, ki volt, csak az a tuti, hogy focizott. Beleszerettünk egymásba, és összejöttünk. És csilisbabot akartunk készíteni, camambert sajttal. És a hűtőszekrényünk kint volt az utcán. És egy bácsi azt magyarázta, hogy a Tiszapart az még Balatonfűzfő, de ha belljebb megyünk az már Soltvadkert vagy Mosonmagyaróvár (?). A buszok kívülről olyan koszosak voltak, hogy  nem látszott az eredeti színük.
Névnapom volt, és sokan köszöntöttek fel, de mindenki alkoholt adott, és nem igazán örültem neki, és mindenki teljesen gyászosan mondta, hogy "Boldog névnapot". De kaptam valakitől egy kicsi ezüstös üvegcseppet, aminek nagyon örültem. És ott volt a barátom, aki nagyon helyes volt, és nagyon jól csókolt.

Szólj hozzá!

Címkék: család busz autó szeged szerelem mcdonalds lopás bicikli mohács címerezés


A bejegyzés trackback címe:

https://almoskonyv.blog.hu/api/trackback/id/tr86563273

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása