Álmoskönyv

"Nincsen rossz álom. Mert amikor álmodunk: azt jelenti, hogy még élünk. A halottak nem álmodnak, mert hiszen ők már mindent tudnak. Tehát a legrosszabb álom sem jelenthet egyebet, mint azt, hogy nem léptük át a halál néma kapuját; tennivalónk, elfoglaltságunk van a földön." "Álom: játék, mint az élet... Néha komolyra fordul a játék. Az élet is, az álom is."

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Címkék

ájulás (1) albérlet (2) almalé (1) álom (2) álomszerű (2) álomvalóság (1) álomvilág (1) autó (3) babák (2) balaton (1) ballagás (1) bálna (1) barátok (3) betűk (1) bicikli (2) boci (1) buli (1) busz (2) címerezés (1) coldplay (1) csajok (1) család (12) csók (2) elveszés (1) erdő (2) fagylalt (1) farm (1) farsang (1) festék (1) fix (1) gazda (1) gumicukor (1) gyerekek (2) gyógyszer (1) hajó (1) halál (3) harry (1) has (1) hátizsák (1) heppiend (1) hercegnő (1) híd (2) hiphop (1) írás (1) iskola (1) ismerősök (2) joe (1) józsef attila (1) judo (1) jurta (1) kajak (1) kakas (1) kapuvár (1) karácsony (1) kártya (1) katona (1) keringő (1) kiábrándulás (1) királyi (1) kirándulás (1) kísértetkastély (1) kispál (1) kispolszki (1) kognitív (1) koncert (1) könyvtár (1) koszorú (1) középkor (1) kukorica (1) latin (1) lebegni (1) létra (1) lopás (1) lóverseny (1) macska (1) mcdonalds (1) medve (1) megcsalás (1) megmentés (1) méreg (1) mézeskalács (1) mohács (1) nápolyi (1) napszemüveg (2) németfiú (2) nemez (1) nyár (1) osztálytársak (1) óvodások (1) párna (1) pécs (1) pocsolya (1) posta (1) potter (1) pszichósok (3) rablás (1) régi (1) régiség (1) reménytelenszerelem (1) rendőrök (1) sár (1) smink (1) statisztika (3) sütemény (1) számítógép (2) szeged (2) szerelem (13) szex (1) szoptatás (1) szülők (1) tábor (3) tanulás (1) tejbegríz (1) telefon (1) teleport (1) tévé (1) tisza (1) török (1) torta (1) történések (2) túra (1) u2 (1) ugrabugra (1) ünnep (1) úszás (3) utazás (3) vacsora (1) valószerű (1) város (1) várvédés (1) vége (1) vers (1) verseskönyv (1) vetélkedő (2) vicces (1) villamos (2) virág (3) vizsgák (6) you (1) zuhanás (2) Címkefelhő

2008.10.29. 09:01 almi

nem-lenni igyekszel, s mindent elrontsz, te árnyék!

Nos, azt álmodtam, hogy hétvége volt, és anyával indultunk valaholvá, ez a kezdet homályba vész, csak annyi a lényeg, hogy feltörték az autót és elvittek valamit. Nem lehetett nagyon fontos, de akkor is. Aztán másnap kimentünk az udvardi mamihoz, ami után egy nagy túra volt betervezve, mindkét nagy hátizsák is nálunk volt, a csomagtartóban. Nos, mi ott a maminál nagyon kellenesen elteáztunk, amígy megintcsak feltörték az autót! És csak a riasztóberendezést vitték el, ilyeneket, hogy autórádió, pénztárca, kulcsok, mp3 lejátszó, otthagytak. Logikus. Így asszem nem mentünk kirándulni, sajnos. Másnap mentem viszont iskolába. Valami könyvtudomány óra előtt tébláboltunk a folyósón,és valami másik házifeladattal is küzdöttünk, én pont az ajtóban álltam, és akkor bejött Káemm, és amit roppantul furcsállottam, hogy végigsimította a hasamat, megfogta a kezemet, és se szó, se beszéd, bevezetett a szobájába. Én meg, meglepve bár, de örömmel libbentem utána. A szobája egyáltalán nem olyan volt, mint igazából, mert volt benne egy franciaágy, szóval lakás is volt egyben. Ő ledobott néhány fölöslegesnek ítélt ruhát, és hátastugrott az ágyba, én meg közepesen szerényen leültem. Beszélgettünk, többek közt az alkalmazott pszichológia interjúról, amit vele akartam csinálni. Ezt furcsállottam, mert igazából a Tari Annamáriával akartam csinálni, de annyiban hagytam, gondoltam, tartaléknak jó lesz, vagy ilyesmi. Egyszer csak felém fordult, és már nem tudom, hogy volt pontosan, de megcsókolt, és csak csókolóztunk.... jó sokáig. Olyan sokáit, hogy már-már elkéstem óráról. De nagyon csodálatos volt. Aztán mókából megharaptam az orrát. Ez nagyon tetszett neki. Mondta is, hogy sokkal szebb lenne így. De ő ezt nem akarja bevállalni, mert olyan teher lenne, amit nem akar... Szóval nem tudja... És csak ölelgettem és simogattam, és nem tudtam, mi lesz. Reméltem, hogy majd szól, és találkozunk, ha itt lesz Pécsen. És akkor mondtam, hogy kell órára mennem, aztán meg hogy fú, annyi izgalom történt velem a hétvégén, pl. 2x is kiraboltak! Aztán volt valami csetes dolog is, de az totál ködös. MEg tescós bevásárlós dolog is, de az is homály.

Az a jó ebben az álomban, hogy egyáltalán nem volt álomszerű. Valószerű volt, színekkel, ilatokkal, érzetekkel. Konkrétan még most is érzem, hogy hogyan csókolt, sőt, olyan kis apró gondolataim is voltak, amik a valóságban átszaladnak az ember fején...Szép volt:)

Szólj hozzá!

Címkék: csók szerelem rablás iskola


A bejegyzés trackback címe:

https://almoskonyv.blog.hu/api/trackback/id/tr25737979

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása