Álmoskönyv

"Nincsen rossz álom. Mert amikor álmodunk: azt jelenti, hogy még élünk. A halottak nem álmodnak, mert hiszen ők már mindent tudnak. Tehát a legrosszabb álom sem jelenthet egyebet, mint azt, hogy nem léptük át a halál néma kapuját; tennivalónk, elfoglaltságunk van a földön." "Álom: játék, mint az élet... Néha komolyra fordul a játék. Az élet is, az álom is."

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Címkék

ájulás (1) albérlet (2) almalé (1) álom (2) álomszerű (2) álomvalóság (1) álomvilág (1) autó (3) babák (2) balaton (1) ballagás (1) bálna (1) barátok (3) betűk (1) bicikli (2) boci (1) buli (1) busz (2) címerezés (1) coldplay (1) csajok (1) család (12) csók (2) elveszés (1) erdő (2) fagylalt (1) farm (1) farsang (1) festék (1) fix (1) gazda (1) gumicukor (1) gyerekek (2) gyógyszer (1) hajó (1) halál (3) harry (1) has (1) hátizsák (1) heppiend (1) hercegnő (1) híd (2) hiphop (1) írás (1) iskola (1) ismerősök (2) joe (1) józsef attila (1) judo (1) jurta (1) kajak (1) kakas (1) kapuvár (1) karácsony (1) kártya (1) katona (1) keringő (1) kiábrándulás (1) királyi (1) kirándulás (1) kísértetkastély (1) kispál (1) kispolszki (1) kognitív (1) koncert (1) könyvtár (1) koszorú (1) középkor (1) kukorica (1) latin (1) lebegni (1) létra (1) lopás (1) lóverseny (1) macska (1) mcdonalds (1) medve (1) megcsalás (1) megmentés (1) méreg (1) mézeskalács (1) mohács (1) nápolyi (1) napszemüveg (2) németfiú (2) nemez (1) nyár (1) osztálytársak (1) óvodások (1) párna (1) pécs (1) pocsolya (1) posta (1) potter (1) pszichósok (3) rablás (1) régi (1) régiség (1) reménytelenszerelem (1) rendőrök (1) sár (1) smink (1) statisztika (3) sütemény (1) számítógép (2) szeged (2) szerelem (13) szex (1) szoptatás (1) szülők (1) tábor (3) tanulás (1) tejbegríz (1) telefon (1) teleport (1) tévé (1) tisza (1) török (1) torta (1) történések (2) túra (1) u2 (1) ugrabugra (1) ünnep (1) úszás (3) utazás (3) vacsora (1) valószerű (1) város (1) várvédés (1) vége (1) vers (1) verseskönyv (1) vetélkedő (2) vicces (1) villamos (2) virág (3) vizsgák (6) you (1) zuhanás (2) Címkefelhő

2008.07.01. 15:03 almi

kocka, ami gömbbé válik

(ezt régebben akartam írni, csak kimúlt a net, és azt hittem elveszett...de nem!)

Ma megint vizsgás álmom volt:)
Úgy kezdődött, hogy a TIKben voltam, és ki akartam venni egy rakat könyvet. Na akkor kellett volna ot lennem, ahol a vizsga volt, mert akkor kezdődött. Ezért loholtam, vágtattam, stb, és a többi emberek jó hülyének is néztek, de mindegy, mert megérkeztem. A tanár, aki csodák csodájára Kockafejből ett régi földrajz tanárom volt, aki sokkal inkább gömb, ő volt az általános lélektan 2 tanár. És már bent volt, és valamit magyarázott a vizsgával kapcsolatban. És vicces volt, hogy lehetett használni könyvet, sőt, abba kellett beleírni a válaszokat, de az a könyv leginkább a gimis német nyelvtan könyvemre hasonltott. Mivel nem vagyonn tudtam a kérdésekre a válaszokat, úgy döntöttem, eszek. Mert meg lett engedve. Telepakoltam az asztalomat ilyen dobozkákkal, amiben kaja volt, és ettem. Az egyikről meg is kérdezte a bácsi, hogy mi az. Én meg mondtam, ennivaló, de nem tudom pontosan megmondani, viszont nem olyan rossz, mint amilyennek kinéz.... A baj viszont az volt, hogy kicsit összemaszatoltam a könyvet, ebből következően a dolgozatot is. Na mindegy. Aztán eszembe ötlött valami végzetes. Ez egyidőbe esett azzal, hogy a bácsi létszámellenőrzést tartott. És neki is eszébe ötlött. És egy mosollyal nyugtáztuk, hogy mindketten tudjuk. Hogy nekem csak egy hét múlva kellett volna mennem vizsgázni. Nem is értettem, hogy hogy telt el olyan gyorsan az az egy hét. Szóval azért megpróbáltam írni valamicskét. Akkor elkezdtünk beszélgetni a bácsival, és tök jót csevegtünk. És nagyon nem zavart minket, hogy a többiek vizsgáznak. Minden esetre mondta, meg lehet hogy hamarabb, hogy mi van velem, engem azért összeszedettebbnek ismert, nade nade...:) Hát én mondtam, hogy nem tudom.
És aztán az első kérdés, amire elkezdtem válaszolni, az az álmokról szólt. Erről gondotlam írok valami értelmeset elvégre is van nekünk ez az álmoskönyv is. De akkor lejárt az időm. Én meg kuncorászva hazamentem, hogy hogy lehetek ilyen béna, egy héttel hamarabb elmenni vizsgázni.

Szólj hozzá!

Címkék: álom vizsgák


A bejegyzés trackback címe:

https://almoskonyv.blog.hu/api/trackback/id/tr68548104

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása