Álmoskönyv

"Nincsen rossz álom. Mert amikor álmodunk: azt jelenti, hogy még élünk. A halottak nem álmodnak, mert hiszen ők már mindent tudnak. Tehát a legrosszabb álom sem jelenthet egyebet, mint azt, hogy nem léptük át a halál néma kapuját; tennivalónk, elfoglaltságunk van a földön." "Álom: játék, mint az élet... Néha komolyra fordul a játék. Az élet is, az álom is."

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Címkék

ájulás (1) albérlet (2) almalé (1) álom (2) álomszerű (2) álomvalóság (1) álomvilág (1) autó (3) babák (2) balaton (1) ballagás (1) bálna (1) barátok (3) betűk (1) bicikli (2) boci (1) buli (1) busz (2) címerezés (1) coldplay (1) csajok (1) család (12) csók (2) elveszés (1) erdő (2) fagylalt (1) farm (1) farsang (1) festék (1) fix (1) gazda (1) gumicukor (1) gyerekek (2) gyógyszer (1) hajó (1) halál (3) harry (1) has (1) hátizsák (1) heppiend (1) hercegnő (1) híd (2) hiphop (1) írás (1) iskola (1) ismerősök (2) joe (1) józsef attila (1) judo (1) jurta (1) kajak (1) kakas (1) kapuvár (1) karácsony (1) kártya (1) katona (1) keringő (1) kiábrándulás (1) királyi (1) kirándulás (1) kísértetkastély (1) kispál (1) kispolszki (1) kognitív (1) koncert (1) könyvtár (1) koszorú (1) középkor (1) kukorica (1) latin (1) lebegni (1) létra (1) lopás (1) lóverseny (1) macska (1) mcdonalds (1) medve (1) megcsalás (1) megmentés (1) méreg (1) mézeskalács (1) mohács (1) nápolyi (1) napszemüveg (2) németfiú (2) nemez (1) nyár (1) osztálytársak (1) óvodások (1) párna (1) pécs (1) pocsolya (1) posta (1) potter (1) pszichósok (3) rablás (1) régi (1) régiség (1) reménytelenszerelem (1) rendőrök (1) sár (1) smink (1) statisztika (3) sütemény (1) számítógép (2) szeged (2) szerelem (13) szex (1) szoptatás (1) szülők (1) tábor (3) tanulás (1) tejbegríz (1) telefon (1) teleport (1) tévé (1) tisza (1) török (1) torta (1) történések (2) túra (1) u2 (1) ugrabugra (1) ünnep (1) úszás (3) utazás (3) vacsora (1) valószerű (1) város (1) várvédés (1) vége (1) vers (1) verseskönyv (1) vetélkedő (2) vicces (1) villamos (2) virág (3) vizsgák (6) you (1) zuhanás (2) Címkefelhő

2008.06.12. 07:57 almi

HáZi FelaDaT

Az álmok írója teljesítette, amit kértem, hogy egy érdekes és Káemmes álmot adjon nekem éjszakára, bár csak egy részlet maradt meg, de ez is elég lesz. Me há tudunk mi óvasni, csak nem szeretünk uggye??? :D

Szóval hatalmas berregő asztali számítógépre érkezett az ímél, ami tartalmazta az információt, hogy hogyan kell megcsinálni a statisztika házit. Olvasom, olvasom, de ez már régesrég nem a statisztika háziról szól, hanem hogy megtalálta élete párját, egy öreg, nagyon öreg, talán bordó vagy zöld skodát. vagy nem skodát, de öreg volt, és bordó vagy zöld. És nem humán szubjektum, hanem egy mechanikus egyed. Nos, ezzel igazolva is éreztem a "szubhumán-elméletet". De ami furcsább volt, hogy az ímél változott át, vagy csak ezek paralell futottak, ott volt a kezemben egy Tarr-Krasznahorkai könyv, amit a Káemm írt. Értitek. (Olyan pasit keresek, aki Krasznahorkai regényeket meg Tarr Béla filmeket készít).
De ez a könyv, ez nagyon alter volt. Mert az elején még egész jó, olvasmányos, persze a fent említett szerzők stílusjegyeit magán viselte, de ahogy haladtam, úgy szaporodtak a formai trükkök:) Szóval a végén már visszafelé, tükörírásban voltak írva a dologk, de asszem ott sem mind, hanem random módon. A címek mindenképp. Én meg ennek megfelelően úgy olvastam, hogy alulról fölfelé, aztán a biztonság kedvéért felülről lefelé is, hogy összeálljon a kép. Végül talán megírtam, hogy ez a házi ugyan jó volt, de egyrészt meglehetősen alter (nekem ez má túl elvont) a könyv, másrészt milyen magánjellegű már ez az életem párja ügy.
Amúgy nagyon jó, gratulálok.
Üdv.
bn


A másik, ami később jutott eszembe, hogy találkoztam a régi etika-filozófia tanárommal, akit már akkor nagyon szerettem, de most méginkább nagyon örültem neki, és nagyon megöleltük egymást. Ott volt a régi iskolám is, valami ünnepség, köszönetet kellett volna mondani, vagy beszédet, én meg mondtam hogy nem mondok, mert útáltam ezt a helyet, az egyetle ember akinek hálás vagyok itt, és akit szeretek, az amúgy is tudja, és nem jelentene neki ez a hivatalos hablaty semmit, a levegőbe meg nem dumálok. Szóval jogom van hallgatni.

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://almoskonyv.blog.hu/api/trackback/id/tr16515869

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nightm@re 2008.06.12. 23:21:17

... meg ügyvédet hívni. Kár, hogy József Attila vonatkozás nem volt benne. XD Vagy ő már nem is kell? Elég, ha Tarr Béla-filmeket készít, meg Krasznahorkaikat ír? XD
Ezek a visszavágások nagyon jóóók XD (mármint, hogy Te kommentálod az ő háziját, meg Te mondod, hogy túl elvont XD nagyon ott van). Elképeszt, hogy álmodban ilyen frankón visszavágsz. XD
süti beállítások módosítása