Álmoskönyv

"Nincsen rossz álom. Mert amikor álmodunk: azt jelenti, hogy még élünk. A halottak nem álmodnak, mert hiszen ők már mindent tudnak. Tehát a legrosszabb álom sem jelenthet egyebet, mint azt, hogy nem léptük át a halál néma kapuját; tennivalónk, elfoglaltságunk van a földön." "Álom: játék, mint az élet... Néha komolyra fordul a játék. Az élet is, az álom is."

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Címkék

ájulás (1) albérlet (2) almalé (1) álom (2) álomszerű (2) álomvalóság (1) álomvilág (1) autó (3) babák (2) balaton (1) ballagás (1) bálna (1) barátok (3) betűk (1) bicikli (2) boci (1) buli (1) busz (2) címerezés (1) coldplay (1) csajok (1) család (12) csók (2) elveszés (1) erdő (2) fagylalt (1) farm (1) farsang (1) festék (1) fix (1) gazda (1) gumicukor (1) gyerekek (2) gyógyszer (1) hajó (1) halál (3) harry (1) has (1) hátizsák (1) heppiend (1) hercegnő (1) híd (2) hiphop (1) írás (1) iskola (1) ismerősök (2) joe (1) józsef attila (1) judo (1) jurta (1) kajak (1) kakas (1) kapuvár (1) karácsony (1) kártya (1) katona (1) keringő (1) kiábrándulás (1) királyi (1) kirándulás (1) kísértetkastély (1) kispál (1) kispolszki (1) kognitív (1) koncert (1) könyvtár (1) koszorú (1) középkor (1) kukorica (1) latin (1) lebegni (1) létra (1) lopás (1) lóverseny (1) macska (1) mcdonalds (1) medve (1) megcsalás (1) megmentés (1) méreg (1) mézeskalács (1) mohács (1) nápolyi (1) napszemüveg (2) németfiú (2) nemez (1) nyár (1) osztálytársak (1) óvodások (1) párna (1) pécs (1) pocsolya (1) posta (1) potter (1) pszichósok (3) rablás (1) régi (1) régiség (1) reménytelenszerelem (1) rendőrök (1) sár (1) smink (1) statisztika (3) sütemény (1) számítógép (2) szeged (2) szerelem (13) szex (1) szoptatás (1) szülők (1) tábor (3) tanulás (1) tejbegríz (1) telefon (1) teleport (1) tévé (1) tisza (1) török (1) torta (1) történések (2) túra (1) u2 (1) ugrabugra (1) ünnep (1) úszás (3) utazás (3) vacsora (1) valószerű (1) város (1) várvédés (1) vége (1) vers (1) verseskönyv (1) vetélkedő (2) vicces (1) villamos (2) virág (3) vizsgák (6) you (1) zuhanás (2) Címkefelhő

2008.08.20. 19:48 borsonyka

2 in 1

Ez most itt 2 különböző álom leírása lészen. Eddig nem jutottam nethez, szóval nem mindenre emlékszem.

első: Valmi királylány voltam olyan középkori ruhában Amalával és Zsuzsival meg Emesével együtt. És lovagoltunk, de olyan oldalülésben, merthogy a királylányok úgy lovagolnak, aztán arra emlékszem hogy hirtelen üldözni kezdett minket valaki, de tudom, hogy mi képviseltük a JÓ ÜGYET, mert ugyebár " a többiek alapból ostobák" és télleg, mert én meg is kérdeztem Zsuzsi királylányt, hogy mi a retkes rákpörköltért üldöznek minket, aki egy vállrándítás kíséretében azt válaszolta, hogy azért mert ostobák. :D. a következő kép az volt, hogy egy nagyon pici ilyen, a játszótereken is fellelhető várszerű ojjektumban csücsülünk sok kisbabától körülvéve, ám támadóink elől gondosan elrejtve, és a vár ablakán Amalá királylány nézgelődött aggódva kifelé, merthogy benn sajnos kevés lesz a hely, és akkor kinéztem és végetnem érő sorokban állltak lenn a pelenkás babák, akik mind a mi várunktól várták a menedéket. És ekkor egy mellettem már ülni tudó poronty közölte-olyan gonosz arcot vágva, mint a chihiroban vágott a baba, amikor nem akartak játszani vele- hogy én megsebesítettem vagy megöltem az anyukáját. És erre én mondtam neki, hogy akkor biztos a rossz ügyet szolgálta. Aztán már nem tudom...

kettedik: jóval rövidebb. Itt arra emlékszem, hogy vki hiphop zenére judozni tanította a volt évfolyamtársaimat, ami hát elég érdekesen nézett ki. Én meg vettem nekik gumicukrot, tudjátok azt a hülye rikító zöld és kék színű, aminek ilyen keserű íze van, de mindenkinek csak egyet, és aztán megbeszéltem az edzőjükkel, hogy ez frankón felspannolja majd őket és télleg, és elkezdtek iszonyatos gyorsan mozogni... a többbire nem emlékszem.

1 komment

Címkék: hiphop judo gumicukor hercegnő babák várvédés


A bejegyzés trackback címe:

https://almoskonyv.blog.hu/api/trackback/id/tr97625017

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mesike005 2008.08.22. 14:58:56

hát béjb:) tetszik, főleg az első királylányos dolog....biztos valami hímnemű üldözött, mert nyilvánvaló, hogy Ők az ostobák:))))
Csok a családnak;)
süti beállítások módosítása