Álmoskönyv

"Nincsen rossz álom. Mert amikor álmodunk: azt jelenti, hogy még élünk. A halottak nem álmodnak, mert hiszen ők már mindent tudnak. Tehát a legrosszabb álom sem jelenthet egyebet, mint azt, hogy nem léptük át a halál néma kapuját; tennivalónk, elfoglaltságunk van a földön." "Álom: játék, mint az élet... Néha komolyra fordul a játék. Az élet is, az álom is."

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Címkék

ájulás (1) albérlet (2) almalé (1) álom (2) álomszerű (2) álomvalóság (1) álomvilág (1) autó (3) babák (2) balaton (1) ballagás (1) bálna (1) barátok (3) betűk (1) bicikli (2) boci (1) buli (1) busz (2) címerezés (1) coldplay (1) csajok (1) család (12) csók (2) elveszés (1) erdő (2) fagylalt (1) farm (1) farsang (1) festék (1) fix (1) gazda (1) gumicukor (1) gyerekek (2) gyógyszer (1) hajó (1) halál (3) harry (1) has (1) hátizsák (1) heppiend (1) hercegnő (1) híd (2) hiphop (1) írás (1) iskola (1) ismerősök (2) joe (1) józsef attila (1) judo (1) jurta (1) kajak (1) kakas (1) kapuvár (1) karácsony (1) kártya (1) katona (1) keringő (1) kiábrándulás (1) királyi (1) kirándulás (1) kísértetkastély (1) kispál (1) kispolszki (1) kognitív (1) koncert (1) könyvtár (1) koszorú (1) középkor (1) kukorica (1) latin (1) lebegni (1) létra (1) lopás (1) lóverseny (1) macska (1) mcdonalds (1) medve (1) megcsalás (1) megmentés (1) méreg (1) mézeskalács (1) mohács (1) nápolyi (1) napszemüveg (2) németfiú (2) nemez (1) nyár (1) osztálytársak (1) óvodások (1) párna (1) pécs (1) pocsolya (1) posta (1) potter (1) pszichósok (3) rablás (1) régi (1) régiség (1) reménytelenszerelem (1) rendőrök (1) sár (1) smink (1) statisztika (3) sütemény (1) számítógép (2) szeged (2) szerelem (13) szex (1) szoptatás (1) szülők (1) tábor (3) tanulás (1) tejbegríz (1) telefon (1) teleport (1) tévé (1) tisza (1) török (1) torta (1) történések (2) túra (1) u2 (1) ugrabugra (1) ünnep (1) úszás (3) utazás (3) vacsora (1) valószerű (1) város (1) várvédés (1) vége (1) vers (1) verseskönyv (1) vetélkedő (2) vicces (1) villamos (2) virág (3) vizsgák (6) you (1) zuhanás (2) Címkefelhő

2008.06.12. 23:24 Arvæl

Éles váltás

 

Nagyon rosszat álmodtam, és furcsa is volt.

Előzményként annyit, volt egy nagyon öreg kutyusunk, aki nem rég halt meg. Én Szegeden voltam és nem tudtam, h már nem él.

Először az utcánkban futottunk, sok kiskutya meg én, furcsa volt futni, olyan volt mintha nem is járnánk, csak lebegnénk, és minden olyan jó volt. Örültem, h van sok kutyánk, és a nap is szikrázóan sütött.

Elég sokat futottunk, és egy kereszteződéshez értünk, vagyis csak én, mert a kiskutyákat elfelejtettem, h körülöttem vannak. Az utcánkban futottam még mindig, de teljesen más volt, mint a valóságban. Bekanyarodtam a felfelé vezető utón, és ott megláttam Bulit.

Sokkal szebb volt, mint a halála előtt. Talán a fiatal kori büszke, élénk Buli volt. Abban biztos vagyok, h tudtam, h őt látom, de sokkal fiatalabb volt. Futott. Mintha mosolygott is volna (bár lehet, hogy csak antropomorfizálom az állatokat… J). Nagyon meglepődtem, és nem tudtam mire vélni, h látom őt, olyan érzés volt, mintha akkor döbbentem volna rá, h nekem van egy ilyen kutyám is.

Utána egy éles váltás jött. Bulit láttam halottam. Egy nagy tartály vízben volt, kis sötét helyen, ami hasonlított egy wc csészéhez.  Arra emlékszem, hogy sírtam, és szomorú voltam.

Jött egy alak és kiemelte onnan a kutyust. Nagyon rossz volt nézni az élettelen testét, h nyaklik össze vissza. Talán a legrosszabb az volt az álomban, hogy láttam, milyen nehezen veszi ki az az alak a testet, többszöri próbálkozás után is. Az a tag nem tudom ki volt, még arra sem emlékszem, volt-e teste, nem éreztem semmit iránta, közömbös volt.

Nem csináltam semmit, csak figyeltem, ahogy kiemeli a Bulit. Sírva ébredtem. ...

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://almoskonyv.blog.hu/api/trackback/id/tr57517455

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nightm@re 2008.06.12. 23:33:36

Huh... megrázó. Annyira végletes! Nagyon komoly. Az tényleg rém hátborzongató lehet, amikor nem elég, hogy halott, még szenvednek is vele... jujj.

almi 2008.06.13. 08:27:16

Tényleg nagyon durva.
És örülök, hogy körünkben üdvözölhetlek! Szép álmokat!
süti beállítások módosítása