Álmoskönyv

"Nincsen rossz álom. Mert amikor álmodunk: azt jelenti, hogy még élünk. A halottak nem álmodnak, mert hiszen ők már mindent tudnak. Tehát a legrosszabb álom sem jelenthet egyebet, mint azt, hogy nem léptük át a halál néma kapuját; tennivalónk, elfoglaltságunk van a földön." "Álom: játék, mint az élet... Néha komolyra fordul a játék. Az élet is, az álom is."

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Címkék

ájulás (1) albérlet (2) almalé (1) álom (2) álomszerű (2) álomvalóság (1) álomvilág (1) autó (3) babák (2) balaton (1) ballagás (1) bálna (1) barátok (3) betűk (1) bicikli (2) boci (1) buli (1) busz (2) címerezés (1) coldplay (1) csajok (1) család (12) csók (2) elveszés (1) erdő (2) fagylalt (1) farm (1) farsang (1) festék (1) fix (1) gazda (1) gumicukor (1) gyerekek (2) gyógyszer (1) hajó (1) halál (3) harry (1) has (1) hátizsák (1) heppiend (1) hercegnő (1) híd (2) hiphop (1) írás (1) iskola (1) ismerősök (2) joe (1) józsef attila (1) judo (1) jurta (1) kajak (1) kakas (1) kapuvár (1) karácsony (1) kártya (1) katona (1) keringő (1) kiábrándulás (1) királyi (1) kirándulás (1) kísértetkastély (1) kispál (1) kispolszki (1) kognitív (1) koncert (1) könyvtár (1) koszorú (1) középkor (1) kukorica (1) latin (1) lebegni (1) létra (1) lopás (1) lóverseny (1) macska (1) mcdonalds (1) medve (1) megcsalás (1) megmentés (1) méreg (1) mézeskalács (1) mohács (1) nápolyi (1) napszemüveg (2) németfiú (2) nemez (1) nyár (1) osztálytársak (1) óvodások (1) párna (1) pécs (1) pocsolya (1) posta (1) potter (1) pszichósok (3) rablás (1) régi (1) régiség (1) reménytelenszerelem (1) rendőrök (1) sár (1) smink (1) statisztika (3) sütemény (1) számítógép (2) szeged (2) szerelem (13) szex (1) szoptatás (1) szülők (1) tábor (3) tanulás (1) tejbegríz (1) telefon (1) teleport (1) tévé (1) tisza (1) török (1) torta (1) történések (2) túra (1) u2 (1) ugrabugra (1) ünnep (1) úszás (3) utazás (3) vacsora (1) valószerű (1) város (1) várvédés (1) vége (1) vers (1) verseskönyv (1) vetélkedő (2) vicces (1) villamos (2) virág (3) vizsgák (6) you (1) zuhanás (2) Címkefelhő

2008.06.07. 07:30 almi

Albánia, Ocsmány Vizsga

Ma úgy volt, hogy nyaraltunk. Együtt a család, a szokásos hangulat, azaz kicsit jobb. (Az autó szét akar esni, de mégsem teszi, a hugi vicces dolgokat mond, és nincs kaja:D) És akkor megállunk egy hipermarketben, már amilyet alábniában találunk, ha jól tévedek, Jednotó volt, nem azért mert ott olyan van, illetve ezt nem tudom, hanem mert a Belga számban olyan van. Ezért később nem cikizni. Beteg vagyok.
Szóval elkezdtünk bevásárolni, és a tojások, amiket venni akartam, mind töröttek voltak. Meg vizet vettünk, ez tuti. Ennek az epizódnak nem emlékszem több részére.
Utána mindannyian egy nagy antik terembe kerültünk, ahol még több ember is várakozott. Padok voltak. Akkor behívtak, mert vizsga volt, és apa meg a Hugi is jöttek. Ez egy kisebb szürke antik terem volt, és ott voltak az ágyak meg kanapé az Irinyi épületből. És azon feküdtek a Kockafejek, mert megkettőződtek!!!! Az egyik Imre bá volt, a régi úszóedzőm. Én mondtam már, hogy hasonlítanak. (Rettegj! 2 Kockafej! az rosszabb mint egy antikrisztus!!!) Szóval ők akartak engem neuropszichológiából vizsgáztatni, de mindenki ott fetrengett azokon a kanapékon. Feltett pár homályos kérdést, amit én méghomályosabban megválaszolgattam, aztán vártam, hogy mi lesz. Az lett, hogy kicsiny Hugom elkezdett flörtölgetni RM1-el, míg RM2 elaludt. Méghozzá úgy flörtölgetett, hogy elkezdett neki mesélni a memóriáról. De az is kiderült az én szavaimból, hogy ez már nyaralás után volt.
A végén apa elkezdte kérdezgetni, hogy na akkor egy 2est megérdemel? És egy 3ast megérdemel stb. Én meg mondtam neki, hogy ne már, ez ciki. ÉS megkérdeztem normálisan hogy hányas, és azt mondta, 3. (pedig mindent tudtam. De legalább nem bukta. Persze ETRen nincs fönn....) Távozni készültünk, és RM2 felébredt. A Hugi megkérdezte tőle hogy hogy van. Erre ő: Sovány vagyok. Soványnak érzem magam. De te Nóra, te nem vagy sovány... Na ezt is jól megkaptam. Aztán visszamentünk anyához a terembe, aztán nem tudom mi lett. Talán utaztunk tovább.

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://almoskonyv.blog.hu/api/trackback/id/tr91507800

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

almi 2008.06.08. 17:09:37

És bakker tényleg 3ast kaptam!!! :D
süti beállítások módosítása