Álmoskönyv

"Nincsen rossz álom. Mert amikor álmodunk: azt jelenti, hogy még élünk. A halottak nem álmodnak, mert hiszen ők már mindent tudnak. Tehát a legrosszabb álom sem jelenthet egyebet, mint azt, hogy nem léptük át a halál néma kapuját; tennivalónk, elfoglaltságunk van a földön." "Álom: játék, mint az élet... Néha komolyra fordul a játék. Az élet is, az álom is."

Naptár

18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Címkék

ájulás (1) albérlet (2) almalé (1) álom (2) álomszerű (2) álomvalóság (1) álomvilág (1) autó (3) babák (2) balaton (1) ballagás (1) bálna (1) barátok (3) betűk (1) bicikli (2) boci (1) buli (1) busz (2) címerezés (1) coldplay (1) csajok (1) család (12) csók (2) elveszés (1) erdő (2) fagylalt (1) farm (1) farsang (1) festék (1) fix (1) gazda (1) gumicukor (1) gyerekek (2) gyógyszer (1) hajó (1) halál (3) harry (1) has (1) hátizsák (1) heppiend (1) hercegnő (1) híd (2) hiphop (1) írás (1) iskola (1) ismerősök (2) joe (1) józsef attila (1) judo (1) jurta (1) kajak (1) kakas (1) kapuvár (1) karácsony (1) kártya (1) katona (1) keringő (1) kiábrándulás (1) királyi (1) kirándulás (1) kísértetkastély (1) kispál (1) kispolszki (1) kognitív (1) koncert (1) könyvtár (1) koszorú (1) középkor (1) kukorica (1) latin (1) lebegni (1) létra (1) lopás (1) lóverseny (1) macska (1) mcdonalds (1) medve (1) megcsalás (1) megmentés (1) méreg (1) mézeskalács (1) mohács (1) nápolyi (1) napszemüveg (2) németfiú (2) nemez (1) nyár (1) osztálytársak (1) óvodások (1) párna (1) pécs (1) pocsolya (1) posta (1) potter (1) pszichósok (3) rablás (1) régi (1) régiség (1) reménytelenszerelem (1) rendőrök (1) sár (1) smink (1) statisztika (3) sütemény (1) számítógép (2) szeged (2) szerelem (13) szex (1) szoptatás (1) szülők (1) tábor (3) tanulás (1) tejbegríz (1) telefon (1) teleport (1) tévé (1) tisza (1) török (1) torta (1) történések (2) túra (1) u2 (1) ugrabugra (1) ünnep (1) úszás (3) utazás (3) vacsora (1) valószerű (1) város (1) várvédés (1) vége (1) vers (1) verseskönyv (1) vetélkedő (2) vicces (1) villamos (2) virág (3) vizsgák (6) you (1) zuhanás (2) Címkefelhő

2009.01.22. 20:09 almi

Kafkai bolyongásaim

Először egy kihalt városban mentem (mentünk? kivel?) autóval, én vezettem, ruhák lógtak. Mintha valami boltot kerestem volna.  Snitt   Vallástudomány vizsga volt a régi iskolám (Leőwey) dísztermében. Ott volt a Stabil, akivel beszélő viszonyban voltam, és amúgy…

Címkék: autó vizsgák elveszés

2009.01.12. 09:26 almi

A varázsló kertje

Kreszből vizsgáztam, és a vizsgának volt egy olyan része, hogy gyakorlati kresz és alapműveltség. Ennek keretében közlekedni kellett a városban, és közben kulturális kérdéseket tettek fel. A vizsgabiztos pedig a Krajcsi volt. A Lujzival vizsgáztam együtt, esett az eső, ő…

2 komment

Címkék: utazás halál autó virág villamos vizsgák

2009.01.11. 11:58 almi

Térugrás és fekete macska

Úszóversenyen voltunk. Aztán jöttünk hazafelé, egy teherautó platóján utaztunk. Ott volt sok rajztáboros, kajakos, Anya, Hugi is. Meg a nagynénim meg a nagybácsin is. Időszakosan a teherautó platója használtruha bolttá változott, és én találtam egy szép nyári ruhát, le is…

Szólj hozzá!

Címkék: utazás úszás macska kiábrándulás

2009.01.09. 23:50 almi

Repülni és zuhanni

Utaztam. Azt hiszem Erasmussal, és szinte biztosan Németországba.Anyáéktól elbúcsúztam, és felszálltam a járatra. Először teljesen normál busznak tűnt, kicsit öregnek is, aztán mentünk egy darabig, és felemelkedett a levegőbe. Hát teljesen el voltam bűvölve. Egy repülő busz…

Szólj hozzá!

Címkék: utazás busz létra zuhanás

2009.01.08. 09:39 almi

Zűrös Balaton-átúszás

A Balatonon voltunk, egy vitorláson. Az alaphelyzet szereplői: Apa, Anya, Hugi, Zsuzsi, jómagam. Átúszásra készültünk. Nagyon sütött a nap, dél volt, éreztem, hogy ég le a hátam. Főleg, hogy tudtam, hogy ezen a nyáron még nem is voltam napon. A családom tagjai úgy voltak, hogy…

Szólj hozzá!

Címkék: balaton barátok család úszás szerelem hajó

2008.12.26. 08:51 almi

babavárás

Hát, ki mástól, mint Káemmtől...Először valahol voltunk együtt, minden esetre homályba vész a dolog. A lényeg az volt, hogy nagyon szerettük egymást. Ő bányamérnök.építőmérnök volt, én építész. Ő dolgozott mindig, én pedig mentem hozzá látogatóba, vittem neki ebédet,…

Címkék: szoptatás szerelem babák

2008.12.26. 08:41 almi

Fekete Macska

Egy nagy teremben voltunk. Leginkább egy falusi kultúrházhoz hasonlított. Ünnepség volt, karácsonyi parti, vagy szilveszter, vagy a kettő között valami. Sok ismerős volt, mégsem találtam a helyemet. Aztán megjelent Apa, és kártyajátékra invitált, de nem csak engem, hanem…

Címkék: kártya család ünnep

2008.12.15. 23:45 almi

Jósálom

Nos, a mai álmom az Aud Maxban kezdődött, és igazából nem tudom, mi célból voltunk ott… Elég elveszettnek éreztem magam, meg a hely szabadtéri volt félig, sok ember mászkált a sorok között. Először tudom, film volt, utána meg kisebb csoportok gyűltek össze, én is…

Címkék: írás

2008.10.30. 22:29 almi

Álmaim tejbegríze

Este mulatni voltam Káemmel, és későn értem haza, rögtön lefeküdtem, elaludtam, és azt álmodtam, hogy még mindig ott vagyunk a szórakozóhelyen, egészen hajnalig, amíg világos nem lesz. Akkor elindultunk haza, kettesben Káemmel, egymást átölelve. Jó érzés volt így…

Címkék: buli szerelem tejbegríz

2008.10.29. 09:01 almi

nem-lenni igyekszel, s mindent elrontsz, te árnyék!

Nos, azt álmodtam, hogy hétvége volt, és anyával indultunk valaholvá, ez a kezdet homályba vész, csak annyi a lényeg, hogy feltörték az autót és elvittek valamit. Nem lehetett nagyon fontos, de akkor is. Aztán másnap kimentünk az udvardi mamihoz, ami után egy nagy túra volt…

Szólj hozzá!

Címkék: csók szerelem rablás iskola

2008.10.21. 08:25 almi

ó, az a has....

Nos, hát kivel álmodtam volna elsőnek, ha nem a Káemmel?! Mentem az utcán, ahol lakott. Kertes házban, egy régebbi fajtában, amilyenből sok van Pécsen. Kint volt a kertben, látta, hogy elmegyek a ház előtt, és utánamszaladt. Hozott nekem egy nagy fehér virágot. Mondta, hogy menjek…

1 komment

Címkék: szex szerelem gyógyszer méreg virág has megmentés

2008.10.13. 13:29 almi

A halál és ölés neurokognitív alapjai

Biciklitúrán voltunk nyugat-európában. Osztrák, svájci és olasz alpok. Idilli időjárás, meglepően könnyed lankák stb. Ami meglepő volt viszont, az az volt, hogy az utat kb 20 méterenként fejfák szegélyezték, zöld-fehér-piros, és piros-fehér zöld színezetben. Voltak kisebb…

Szólj hozzá!

Címkék: halál bicikli könyvtár kognitív

2008.09.14. 11:17 almi

vizsgázni abból, ami még nem is volt

Általános lélektan 3 vizsga volt, valami jurtaszerű képződményben, és én úgy éreztem, nem tudok semmit. Demonstrátorok (vagy nemtudom mik) vizsgáztattak, szóban. Már mindenki levizsgázott, csak én nem. Be is osztottak valakihez, akivel elmentünk egy félreeső helyre, hogy ne…

Szólj hozzá!

Címkék: család szerelem vizsgák ájulás jurta

2008.09.13. 07:48 almi

fülig szerelem (nade,nade)

Most már nem értem. A komment annyi, hogy amikor elaludtam, azt kértem, hogy álmodjam meg azt, hogy igazából mit gondol ő most (régebben volt hogy tényleg bejött a dolog, gondoltam hátha), aztán gondoltam, hogy áhh, úgyse lesz az igazi, vagy mittudomén, nem értek az álmodáshoz…

Szólj hozzá!

Címkék: statisztika csók szerelem pszichósok

2008.09.10. 07:58 almi

egy hosszantartó zűrzavar vége

Azt álmodtam hogy:Szegeden voltam. Elbúcsúztam Zsókámtól, és elindultam az egyetemre. A szürke szoknyámban és a fehér fölsőmben, bölcsésztarisznyával, ahogy illik. De az út nem a szokásos volt, elvezetet mindenféle fura tájakon, dimbes-dombos helyeken, földutakon. Én merengtem,…

Címkék: latin szerelem vége

2008.08.12. 16:07 almi

reménytelenül

Úgy kezdődött, hogy az albérlet sokkal nagyobb volt, mint valójában. És nagyon modern, és nagyon színes, és volt benne legalább 2 fürdőszoba, amik olyanok voltak, mint egy fürdőszobaszalonban. És sok ember lakott ott, például csoporttársunk Zsófi, aki szintén angol…

Címkék: rendőrök albérlet reménytelenszerelem

2008.07.29. 23:12 almi

szerelmes maci meg nápolyimaci

Két fő részből áll a történet. Az egész egy keretbe illeszkedik. Valamiféle rendezvény volt, buli, meg tábor, mondjuk olyan nomádos gólyatábor féle.Az első ott kezdődik, hogy estefelé volt, és egy vetélkedő volt esedékes. Nem igazán emlékszem az emberekre, én olyan magényos…

1 komment

Címkék: család vetélkedő szerelem erdő sár kispolszki nápolyi

2008.07.25. 08:23 almi

szabadesés

Nem tökéletesen emlékszem, hogyan jutottam el a végkifejlethez.Először Csigánál voltam, akinek új lakása volt, aztán kimentünk (közben Hugi is megérkezett, aki a volvót vezette (!), szóval ő jött értem, és kimentünk a harkányi strandra, ami egy tó vagy folyó volt, nem ám…

Szólj hozzá!

Címkék: család híd úszás szerelem tábor zuhanás

2008.07.14. 08:31 almi

Hű-Ha!

1. álomAz utolsó statisztika óra volt. A hugim szobájában. Volt ott pár ember, de nem volt valami nagy az aktivitás. Nem tudtuk mit kellene csinálni? Reálisnak tűnik... Én egy babzsákfotelen ültem, az asztalnál, és rettentő neveletlen voltam. Már volt feladat, de én még mindig az…

Szólj hozzá!

Címkék: statisztika híd szerelem boci párna teleport lebegni verseskönyv

2008.07.12. 07:57 almi

kísértetkastély

Ma megint több ember volt az álmomban a kelleténél, és ma sem tudom, kik. Egy elhagyatott kastélyt kellett átkutatni. Mindenhol sötét volt, pókhálók, por, meg egy kísértetkastély minden egyéb eleme.  Valamit kerestünk... A kastélyban előzőleg egy katona lakott. Lehet, hogy…

Szólj hozzá!

Címkék: virág napszemüveg katona kísértetkastély

2008.07.11. 08:00 almi

Három álom a rémestől az édesig

1.A régi házunkban laktunk, Pécsszabolcson. Sok vendég volt nélunk, címerezők. Elmentünk otthonról, és nem zártuk be jól a házat. Visszafelémenet (egy dombon kellett felmenni) beültünk egy otthagyott autóba, aminek kukoricacímer volt a slusszkulcsa, és azzal lehetett sebességet…

Szólj hozzá!

Címkék: család busz autó szeged szerelem mcdonalds lopás bicikli mohács címerezés

2008.07.10. 19:10 almi

De miért olyan valós? Rettenetes...

Nem tudom hol. Homályba vész. Emeletes ház. Az alsó szinten a Kinga lakik (általános iskolában legjobb barátnőm) Lemegyek hozzá meglátogatni, mert már nagyon régen nem találkoztunk. Meghatódok. Gyöngy állatokat mutat. Van az alsó szinten egy régiségkereskedő is. Sokat járunk…

Szólj hozzá!

Címkék: barátok család halál szülők pszichósok valószerű régiség almalé

2008.07.03. 08:33 almi

növekvő létszám

Az álmom jó hely lehet, mert egyre többen jönnek meglátogatni.Ma ott volt az egész kajakcsoport, anya, apa, meg még sokan mások, akikra homályosan emlékszem. A kajak klubház pedig Orfű helyett a Tiszaparton, a Laposon volt. Mentünk kajakozni, és itt volt megint a német fiú, aki itt…

Szólj hozzá!

Címkék: család tisza kajak németfiú

2008.07.02. 07:12 almi

Miért szeretem?

Volt kispál koncert csütörtöktől vasárnapig minden nap, de csak a csütörtöki és a vasárnapi volt jó. Volt Líra könyvesbolt minden sarkon, én meg bosszankodtam, hogy otthon hagytam a könyvutalványomat. Találkoztam Hugival, aki a Tamással és a Hoffer Zolival járta a várost.…

Szólj hozzá!

Címkék: pécs szeged nyár bálna kispál németfiú

2008.07.01. 15:09 almi

Csak egy mondat, csak a lényeg:)

Ma sem emlékszem sokkal többre, mint általában. Nagy fehér üres téren állunk. Egy ismeretlen, a Káemm, meg én. Elég távol egymástól. Káemm: "Nóra, nagyon szép a hajad. Komolyan. Én nekem tényleg nagyon tetszik. Nagyon szép..."(Elpirulok. A nap csillog a hajamon.)