Álmoskönyv

"Nincsen rossz álom. Mert amikor álmodunk: azt jelenti, hogy még élünk. A halottak nem álmodnak, mert hiszen ők már mindent tudnak. Tehát a legrosszabb álom sem jelenthet egyebet, mint azt, hogy nem léptük át a halál néma kapuját; tennivalónk, elfoglaltságunk van a földön." "Álom: játék, mint az élet... Néha komolyra fordul a játék. Az élet is, az álom is."

Naptár

22 23 24 25 26 27 28
29 30

Címkék

ájulás (1) albérlet (2) almalé (1) álom (2) álomszerű (2) álomvalóság (1) álomvilág (1) autó (3) babák (2) balaton (1) ballagás (1) bálna (1) barátok (3) betűk (1) bicikli (2) boci (1) buli (1) busz (2) címerezés (1) coldplay (1) csajok (1) család (12) csók (2) elveszés (1) erdő (2) fagylalt (1) farm (1) farsang (1) festék (1) fix (1) gazda (1) gumicukor (1) gyerekek (2) gyógyszer (1) hajó (1) halál (3) harry (1) has (1) hátizsák (1) heppiend (1) hercegnő (1) híd (2) hiphop (1) írás (1) iskola (1) ismerősök (2) joe (1) józsef attila (1) judo (1) jurta (1) kajak (1) kakas (1) kapuvár (1) karácsony (1) kártya (1) katona (1) keringő (1) kiábrándulás (1) királyi (1) kirándulás (1) kísértetkastély (1) kispál (1) kispolszki (1) kognitív (1) koncert (1) könyvtár (1) koszorú (1) középkor (1) kukorica (1) latin (1) lebegni (1) létra (1) lopás (1) lóverseny (1) macska (1) mcdonalds (1) medve (1) megcsalás (1) megmentés (1) méreg (1) mézeskalács (1) mohács (1) nápolyi (1) napszemüveg (2) németfiú (2) nemez (1) nyár (1) osztálytársak (1) óvodások (1) párna (1) pécs (1) pocsolya (1) posta (1) potter (1) pszichósok (3) rablás (1) régi (1) régiség (1) reménytelenszerelem (1) rendőrök (1) sár (1) smink (1) statisztika (3) sütemény (1) számítógép (2) szeged (2) szerelem (13) szex (1) szoptatás (1) szülők (1) tábor (3) tanulás (1) tejbegríz (1) telefon (1) teleport (1) tévé (1) tisza (1) török (1) torta (1) történések (2) túra (1) u2 (1) ugrabugra (1) ünnep (1) úszás (3) utazás (3) vacsora (1) valószerű (1) város (1) várvédés (1) vége (1) vers (1) verseskönyv (1) vetélkedő (2) vicces (1) villamos (2) virág (3) vizsgák (6) you (1) zuhanás (2) Címkefelhő

2009.01.09. 23:50 almi

Repülni és zuhanni

Utaztam. Azt hiszem Erasmussal, és szinte biztosan Németországba.Anyáéktól elbúcsúztam, és felszálltam a járatra. Először teljesen normál busznak tűnt, kicsit öregnek is, aztán mentünk egy darabig, és felemelkedett a levegőbe. Hát teljesen el voltam bűvölve. Egy repülő busz volt. Nagyon élveztem. Aztán már a tenger partján jártunk, amikor megálltunk pihenőt tartani. Ahol mi álltunk meg, az egy alső szint volt, ahonnan alig lehetett látni a tengert. Végig az a gondolat motoszkált bennem, hogy ha elmegyek Németországba, biztos találkozni fogok Káemmel, mert ő elment Berlinbe. Szerettem volna viszont látni. Aztán ahogy ott nézelődtünk, odajött hozzám egy német fiú, németül beszéltünk. Nagyon könnyen összebarátkoztunk, és meglepően hamar közeki kapcsolatba kerültünk. Mondta, hogy nézzük meg a kilátást, beleegyeztem. Elkezdtünk felmászni létrákon, és minél feljebb másztunk, annál nőiesebb lett frissen szerzett barátom. Mire felértünk a tetejére már biztos voltam benne, hogy lány. Egy olyan peronhoz értünk, ahonnan szintén repülő buszok indultak. De a levegőben voltunk egy nagyon instabil létrán. Akkor jött egy nő szemből, és nem vette figyelembe, hogy nem férünk el. Majdnem lelökött engem, aztán mászott tobább lefelé, de alig ment 3 lépcsőfokot, amikor leesett, zuhant és meghalt. Hibásnak éreztem magam. Felébredtem.

Szólj hozzá!

Címkék: utazás busz létra zuhanás

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.