Álmoskönyv

"Nincsen rossz álom. Mert amikor álmodunk: azt jelenti, hogy még élünk. A halottak nem álmodnak, mert hiszen ők már mindent tudnak. Tehát a legrosszabb álom sem jelenthet egyebet, mint azt, hogy nem léptük át a halál néma kapuját; tennivalónk, elfoglaltságunk van a földön." "Álom: játék, mint az élet... Néha komolyra fordul a játék. Az élet is, az álom is."

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Címkék

ájulás (1) albérlet (2) almalé (1) álom (2) álomszerű (2) álomvalóság (1) álomvilág (1) autó (3) babák (2) balaton (1) ballagás (1) bálna (1) barátok (3) betűk (1) bicikli (2) boci (1) buli (1) busz (2) címerezés (1) coldplay (1) csajok (1) család (12) csók (2) elveszés (1) erdő (2) fagylalt (1) farm (1) farsang (1) festék (1) fix (1) gazda (1) gumicukor (1) gyerekek (2) gyógyszer (1) hajó (1) halál (3) harry (1) has (1) hátizsák (1) heppiend (1) hercegnő (1) híd (2) hiphop (1) írás (1) iskola (1) ismerősök (2) joe (1) józsef attila (1) judo (1) jurta (1) kajak (1) kakas (1) kapuvár (1) karácsony (1) kártya (1) katona (1) keringő (1) kiábrándulás (1) királyi (1) kirándulás (1) kísértetkastély (1) kispál (1) kispolszki (1) kognitív (1) koncert (1) könyvtár (1) koszorú (1) középkor (1) kukorica (1) latin (1) lebegni (1) létra (1) lopás (1) lóverseny (1) macska (1) mcdonalds (1) medve (1) megcsalás (1) megmentés (1) méreg (1) mézeskalács (1) mohács (1) nápolyi (1) napszemüveg (2) németfiú (2) nemez (1) nyár (1) osztálytársak (1) óvodások (1) párna (1) pécs (1) pocsolya (1) posta (1) potter (1) pszichósok (3) rablás (1) régi (1) régiség (1) reménytelenszerelem (1) rendőrök (1) sár (1) smink (1) statisztika (3) sütemény (1) számítógép (2) szeged (2) szerelem (13) szex (1) szoptatás (1) szülők (1) tábor (3) tanulás (1) tejbegríz (1) telefon (1) teleport (1) tévé (1) tisza (1) török (1) torta (1) történések (2) túra (1) u2 (1) ugrabugra (1) ünnep (1) úszás (3) utazás (3) vacsora (1) valószerű (1) város (1) várvédés (1) vége (1) vers (1) verseskönyv (1) vetélkedő (2) vicces (1) villamos (2) virág (3) vizsgák (6) you (1) zuhanás (2) Címkefelhő

2008.12.26. 08:51 almi

babavárás

Hát, ki mástól, mint Káemmtől...

Először valahol voltunk együtt, minden esetre homályba vész a dolog. A lényeg az volt, hogy nagyon szerettük egymást. Ő bányamérnök.építőmérnök volt, én építész. Ő dolgozott mindig, én pedig mentem hozzá látogatóba, vittem neki ebédet, és ő mindig örült. Azért nem dolgoztam én is, mert babát vártam, mégpedig tőle. Ezzel szinte teljesen egy időben a Hugicám is babát várt, szóval Anya nagyon örült, hogy rögtön két unoka fog jönni. A Zsuzsi (anya unokatesója) volt a védőnönk, ő mondta mindig, hogyan kell bánni a gyerekkel. Anya pedig mindig ragaszkodott hozzá, hogy az be legyen tartva. Már megszületett a baba, vagy nem tudom, szóval ugrottunk egyet az időben, mert a szoptatásról volt szó. Arról, hogy majdnem egy éves volt, és én még mindig szoptatam. A Hugi, meg Anya azt mondták, hogy ilyenkor már nem szabad, én meg mondtam, hogy de a tradicionális társadalmakban is, meg a fehér ló fiában is!!! Ott is meddig szopnak a babák! Ők meg nem engedtek, én meg elhatároztam, hogy még egy kicsit akkor is szoptatok, milyen már ez, hogy ők itt beledumálnak. Meg utána azon is elgondolkoztam, hogy Káemm vajon tudja-e, hogy közös babánk van, mert hát nem nagyon jelentkezik mostanság....

Szólj hozzá!

Címkék: szoptatás szerelem babák


A bejegyzés trackback címe:

https://almoskonyv.blog.hu/api/trackback/id/tr93842209

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása