Álmoskönyv

"Nincsen rossz álom. Mert amikor álmodunk: azt jelenti, hogy még élünk. A halottak nem álmodnak, mert hiszen ők már mindent tudnak. Tehát a legrosszabb álom sem jelenthet egyebet, mint azt, hogy nem léptük át a halál néma kapuját; tennivalónk, elfoglaltságunk van a földön." "Álom: játék, mint az élet... Néha komolyra fordul a játék. Az élet is, az álom is."

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Címkék

ájulás (1) albérlet (2) almalé (1) álom (2) álomszerű (2) álomvalóság (1) álomvilág (1) autó (3) babák (2) balaton (1) ballagás (1) bálna (1) barátok (3) betűk (1) bicikli (2) boci (1) buli (1) busz (2) címerezés (1) coldplay (1) csajok (1) család (12) csók (2) elveszés (1) erdő (2) fagylalt (1) farm (1) farsang (1) festék (1) fix (1) gazda (1) gumicukor (1) gyerekek (2) gyógyszer (1) hajó (1) halál (3) harry (1) has (1) hátizsák (1) heppiend (1) hercegnő (1) híd (2) hiphop (1) írás (1) iskola (1) ismerősök (2) joe (1) józsef attila (1) judo (1) jurta (1) kajak (1) kakas (1) kapuvár (1) karácsony (1) kártya (1) katona (1) keringő (1) kiábrándulás (1) királyi (1) kirándulás (1) kísértetkastély (1) kispál (1) kispolszki (1) kognitív (1) koncert (1) könyvtár (1) koszorú (1) középkor (1) kukorica (1) latin (1) lebegni (1) létra (1) lopás (1) lóverseny (1) macska (1) mcdonalds (1) medve (1) megcsalás (1) megmentés (1) méreg (1) mézeskalács (1) mohács (1) nápolyi (1) napszemüveg (2) németfiú (2) nemez (1) nyár (1) osztálytársak (1) óvodások (1) párna (1) pécs (1) pocsolya (1) posta (1) potter (1) pszichósok (3) rablás (1) régi (1) régiség (1) reménytelenszerelem (1) rendőrök (1) sár (1) smink (1) statisztika (3) sütemény (1) számítógép (2) szeged (2) szerelem (13) szex (1) szoptatás (1) szülők (1) tábor (3) tanulás (1) tejbegríz (1) telefon (1) teleport (1) tévé (1) tisza (1) török (1) torta (1) történések (2) túra (1) u2 (1) ugrabugra (1) ünnep (1) úszás (3) utazás (3) vacsora (1) valószerű (1) város (1) várvédés (1) vége (1) vers (1) verseskönyv (1) vetélkedő (2) vicces (1) villamos (2) virág (3) vizsgák (6) you (1) zuhanás (2) Címkefelhő

2008.12.15. 23:45 almi

Jósálom

Nos, a mai álmom az Aud Maxban kezdődött, és igazából nem tudom, mi célból voltunk ott… Elég elveszettnek éreztem magam, meg a hely szabadtéri volt félig, sok ember mászkált a sorok között. Először tudom, film volt, utána meg kisebb csoportok gyűltek össze, én is bekapcsolódtam egybe, ahol verseket kellett bemutatni, meg elemezni. Mindenki egy aját verset rakott be. Én is beraktam kettőt, amikről úgy éreztem, hogy jól sikerültek. De amikor megnéztük őket, valahogy mégis furcsák voltak, olyan csonkák, elrontott sorok, hiányzó rímek. Mintha valaki direkt összekuszálta volna az egészet.

Aztán valahogy beúszott a képbe Káemm is: Cseteltünk, de nem számítógépen, hanem a vallástudomány füzetemen keresztül. Felírtam, amit üzentem, és megjelent a válasz rá. Vicces volt. Ja, volt valami autó a dologban, de teljesen homályos.

A következő jelenet, hogy Káemmel jövünk hozzánkfelé, és találkozunk Újvári Katival, aki megkérdezi, hogy hova megyünk. Erre én, hogy hozzám, Káemm pedig hogy „Haza!” Szóval hogy neki nálam volt az otthon. Aztán feljött hozzám, és nem csókoltam meg, pedig eszembe jutott, hogy lehetne. Elkért egy könyvet, meg egy füzetet, ahova a könyvet jegyzeteltem ki, és kommenteltem. Csodák csodája, az is a vallástudomány füzetem volt. Felolvasta, hogy miket írtam, és itt meg módfelett szellemes mondatok voltak, nagyon szépen összerakott vázlatok, szóval tökéletes. Furcsa, hogy a társasági helyzetben kellemetlen meglepetés írt az írásommal kapcsolatban, vele pedig kellemes. Szóval odaadtam neki a füzetet, eltávozott, és akkor eszembe jutott, hogy hát juj, mi a Zsuzsival abban a füzetben elég sokat leveleztünk, és valószínűleg ő is szóba került, nem is egyszer!

1 komment

Címkék: írás


A bejegyzés trackback címe:

https://almoskonyv.blog.hu/api/trackback/id/tr36825319

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mesike005 2008.12.16. 18:21:24

Az életben ez a befejezés még sokkalta ironikusabban hatna:))
süti beállítások módosítása