Álmoskönyv

"Nincsen rossz álom. Mert amikor álmodunk: azt jelenti, hogy még élünk. A halottak nem álmodnak, mert hiszen ők már mindent tudnak. Tehát a legrosszabb álom sem jelenthet egyebet, mint azt, hogy nem léptük át a halál néma kapuját; tennivalónk, elfoglaltságunk van a földön." "Álom: játék, mint az élet... Néha komolyra fordul a játék. Az élet is, az álom is."

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Címkék

ájulás (1) albérlet (2) almalé (1) álom (2) álomszerű (2) álomvalóság (1) álomvilág (1) autó (3) babák (2) balaton (1) ballagás (1) bálna (1) barátok (3) betűk (1) bicikli (2) boci (1) buli (1) busz (2) címerezés (1) coldplay (1) csajok (1) család (12) csók (2) elveszés (1) erdő (2) fagylalt (1) farm (1) farsang (1) festék (1) fix (1) gazda (1) gumicukor (1) gyerekek (2) gyógyszer (1) hajó (1) halál (3) harry (1) has (1) hátizsák (1) heppiend (1) hercegnő (1) híd (2) hiphop (1) írás (1) iskola (1) ismerősök (2) joe (1) józsef attila (1) judo (1) jurta (1) kajak (1) kakas (1) kapuvár (1) karácsony (1) kártya (1) katona (1) keringő (1) kiábrándulás (1) királyi (1) kirándulás (1) kísértetkastély (1) kispál (1) kispolszki (1) kognitív (1) koncert (1) könyvtár (1) koszorú (1) középkor (1) kukorica (1) latin (1) lebegni (1) létra (1) lopás (1) lóverseny (1) macska (1) mcdonalds (1) medve (1) megcsalás (1) megmentés (1) méreg (1) mézeskalács (1) mohács (1) nápolyi (1) napszemüveg (2) németfiú (2) nemez (1) nyár (1) osztálytársak (1) óvodások (1) párna (1) pécs (1) pocsolya (1) posta (1) potter (1) pszichósok (3) rablás (1) régi (1) régiség (1) reménytelenszerelem (1) rendőrök (1) sár (1) smink (1) statisztika (3) sütemény (1) számítógép (2) szeged (2) szerelem (13) szex (1) szoptatás (1) szülők (1) tábor (3) tanulás (1) tejbegríz (1) telefon (1) teleport (1) tévé (1) tisza (1) török (1) torta (1) történések (2) túra (1) u2 (1) ugrabugra (1) ünnep (1) úszás (3) utazás (3) vacsora (1) valószerű (1) város (1) várvédés (1) vége (1) vers (1) verseskönyv (1) vetélkedő (2) vicces (1) villamos (2) virág (3) vizsgák (6) you (1) zuhanás (2) Címkefelhő

2008.09.14. 11:17 almi

vizsgázni abból, ami még nem is volt

Általános lélektan 3 vizsga volt, valami jurtaszerű képződményben, és én úgy éreztem, nem tudok semmit. Demonstrátorok (vagy nemtudom mik) vizsgáztattak, szóban. Már mindenki levizsgázott, csak én nem. Be is osztottak valakihez, akivel elmentünk egy félreeső helyre, hogy ne legyen nagy a hangzavar. Vonatok jöttek-mentek. Kezdett volna kérdezni, erre én elájultam. Nagyon megijedt, mentőt hívott (ami zöld volt, és az volt ráírva, hogy emergency). Egy nagyon goromba néni szállt ki belőle, mire én feléledtem, és mondtam, hogy ugye nem akarnak bevinni a kórházba, azt neeeem akarom! Erre azt felelte (miközben a többiek a hordággyal babráltak), hogy neki aztán mindegy, csak a véremet kell megvizsgálnia, nem visz ő engem sehová, de a vérvizsgálat jegyében jól össze is szurkálta az ujjbegyeimet. Onnan vett vért.

Aztán, miközben pakolászott, elmondta, hogy igazából azért ilyen goromba, mert nagyon nehéz az élete. Aztán távozott.

Gondoltuk, mi is visszatérünk a többiekhez, habár a vizsga nem sikerült. A fiú furcsa volt, mintha közeledett is volna, meg nem is… Szóval úgy döntöttem, szükségem van rá, hogy legyen valaki mellettem, közel hozzám, és ezt közöltem is vele, valamint odabújtam. Ezt ő nagy megkönnyebbüléssel vette tudomásul, minthogy (mint kifejtette) ő már első pillanatban belémszeretett, csak nem merte elmondani. Sokat ölelgettük egymást. Én nem voltam még biztos, hogy tudni fogom majd szeretni, aztán megegyeztem magammal, hogy majd próbálkozom.

Visszatértünk a sátorhoz, ahol egyesek az István a királyt gyakorolták (nem volt nagyon jó), a többiek meg, mint pl. az unokatesóim, ezt kritizálták. Hozzájuk csatlakoztam én is. Engem meg cikiztek, hogy milyen gáz a ruhám. Tényleg az volt. Egy bő, ezüst színű műszálas gatya volt rajtam. De senkié sem volt jobb, na.

Szólj hozzá!

Címkék: család szerelem vizsgák ájulás jurta


A bejegyzés trackback címe:

https://almoskonyv.blog.hu/api/trackback/id/tr15662631

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása