Álmoskönyv

"Nincsen rossz álom. Mert amikor álmodunk: azt jelenti, hogy még élünk. A halottak nem álmodnak, mert hiszen ők már mindent tudnak. Tehát a legrosszabb álom sem jelenthet egyebet, mint azt, hogy nem léptük át a halál néma kapuját; tennivalónk, elfoglaltságunk van a földön." "Álom: játék, mint az élet... Néha komolyra fordul a játék. Az élet is, az álom is."

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Címkék

ájulás (1) albérlet (2) almalé (1) álom (2) álomszerű (2) álomvalóság (1) álomvilág (1) autó (3) babák (2) balaton (1) ballagás (1) bálna (1) barátok (3) betűk (1) bicikli (2) boci (1) buli (1) busz (2) címerezés (1) coldplay (1) csajok (1) család (12) csók (2) elveszés (1) erdő (2) fagylalt (1) farm (1) farsang (1) festék (1) fix (1) gazda (1) gumicukor (1) gyerekek (2) gyógyszer (1) hajó (1) halál (3) harry (1) has (1) hátizsák (1) heppiend (1) hercegnő (1) híd (2) hiphop (1) írás (1) iskola (1) ismerősök (2) joe (1) józsef attila (1) judo (1) jurta (1) kajak (1) kakas (1) kapuvár (1) karácsony (1) kártya (1) katona (1) keringő (1) kiábrándulás (1) királyi (1) kirándulás (1) kísértetkastély (1) kispál (1) kispolszki (1) kognitív (1) koncert (1) könyvtár (1) koszorú (1) középkor (1) kukorica (1) latin (1) lebegni (1) létra (1) lopás (1) lóverseny (1) macska (1) mcdonalds (1) medve (1) megcsalás (1) megmentés (1) méreg (1) mézeskalács (1) mohács (1) nápolyi (1) napszemüveg (2) németfiú (2) nemez (1) nyár (1) osztálytársak (1) óvodások (1) párna (1) pécs (1) pocsolya (1) posta (1) potter (1) pszichósok (3) rablás (1) régi (1) régiség (1) reménytelenszerelem (1) rendőrök (1) sár (1) smink (1) statisztika (3) sütemény (1) számítógép (2) szeged (2) szerelem (13) szex (1) szoptatás (1) szülők (1) tábor (3) tanulás (1) tejbegríz (1) telefon (1) teleport (1) tévé (1) tisza (1) török (1) torta (1) történések (2) túra (1) u2 (1) ugrabugra (1) ünnep (1) úszás (3) utazás (3) vacsora (1) valószerű (1) város (1) várvédés (1) vége (1) vers (1) verseskönyv (1) vetélkedő (2) vicces (1) villamos (2) virág (3) vizsgák (6) you (1) zuhanás (2) Címkefelhő

2008.09.13. 07:48 almi

fülig szerelem (nade,nade)

Most már nem értem. A komment annyi, hogy amikor elaludtam, azt kértem, hogy álmodjam meg azt, hogy igazából mit gondol ő most (régebben volt hogy tényleg bejött a dolog, gondoltam hátha), aztán gondoltam, hogy áhh, úgyse lesz az igazi, vagy mittudomén, nem értek az álmodáshoz eléggé, de legalább emlékezzek. Meg izgalmas legyen. :) És ezt álmodtam:

Úgy volt, hogy nem tudom hol laktunk, de a konyhaszekrények, meg a spájz a pszichológia tanszéken volt. És olyan döntést hoztam, hogy a máj, meg a májkrém belefér a vegetáriánus táplálkozásba. És Hugival májas kenyeret ettünk, de elfogyott a hozzávaló, elküldtem, hogy hozzon, erre nem hozott. Mondtam, ha már ilyen májas napot tartok, akkor májat akarok enni, majd én hozok magamnak. És mentem a tanszékre. Összefutottam Káemmel, akinek büszkén meséltem, hogy én most májat keresek, mert libamájat fogok enni. Ő meg épp órát tartott, és flegmán válaszolt valamit. Ennek ellenére, mint az előző évfolyam egy jeles alakja, bementem az órára. Asszem egy ideig segédkeztem valamit, aztán elkezdtem beszélgetni Káemmel, aki az Spss helyett balett oktatását rábízta egy legjobbik barátjának nevezett demonstrátorra (vagy valami ilyesmi) És akkor eljátszottuk azt az ujjösszeérintős jelentetet (Isten meg Ádám, én voltam az isteni oldalon, hehe). Aztán magához húzott, és megölelt, és megcsókolt, és megcsókoltam, és ezt még párszor megtettük, és nagyon jó volt. Ja, és szeretkeztünk is, de azt már nem olyan nagy közönség előtt, hanem egy rettentő kényelmes franciaágyon. És valamiért kék volt a keze. Mintha nemezelt volna:) És azt is megbeszéltük, hogy neki bari van a laptop képernyőjén, én meg tegnapelőtt találoztam egy sünivel, akit meg lehetett simogatni. És mindennek mindketten nagyon örültünk.

Amikor felébredtem, nagyon kellett nevetnem, mert az egy dolog, ha az életben nem köetkezetes valaki, az mégegy dolog, ha két ember nem következetes egymással, de hogy ez egy álomban is megtörténhet, no az már nagyon mókás. Persze itt most úgy teszek, mintha az álomvilág stabilabb lenne:) Lassan kereshetek valami terapeutát...

 

Szólj hozzá!

Címkék: statisztika csók szerelem pszichósok


A bejegyzés trackback címe:

https://almoskonyv.blog.hu/api/trackback/id/tr86661244

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása