Álmoskönyv

"Nincsen rossz álom. Mert amikor álmodunk: azt jelenti, hogy még élünk. A halottak nem álmodnak, mert hiszen ők már mindent tudnak. Tehát a legrosszabb álom sem jelenthet egyebet, mint azt, hogy nem léptük át a halál néma kapuját; tennivalónk, elfoglaltságunk van a földön." "Álom: játék, mint az élet... Néha komolyra fordul a játék. Az élet is, az álom is."

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Címkék

ájulás (1) albérlet (2) almalé (1) álom (2) álomszerű (2) álomvalóság (1) álomvilág (1) autó (3) babák (2) balaton (1) ballagás (1) bálna (1) barátok (3) betűk (1) bicikli (2) boci (1) buli (1) busz (2) címerezés (1) coldplay (1) csajok (1) család (12) csók (2) elveszés (1) erdő (2) fagylalt (1) farm (1) farsang (1) festék (1) fix (1) gazda (1) gumicukor (1) gyerekek (2) gyógyszer (1) hajó (1) halál (3) harry (1) has (1) hátizsák (1) heppiend (1) hercegnő (1) híd (2) hiphop (1) írás (1) iskola (1) ismerősök (2) joe (1) józsef attila (1) judo (1) jurta (1) kajak (1) kakas (1) kapuvár (1) karácsony (1) kártya (1) katona (1) keringő (1) kiábrándulás (1) királyi (1) kirándulás (1) kísértetkastély (1) kispál (1) kispolszki (1) kognitív (1) koncert (1) könyvtár (1) koszorú (1) középkor (1) kukorica (1) latin (1) lebegni (1) létra (1) lopás (1) lóverseny (1) macska (1) mcdonalds (1) medve (1) megcsalás (1) megmentés (1) méreg (1) mézeskalács (1) mohács (1) nápolyi (1) napszemüveg (2) németfiú (2) nemez (1) nyár (1) osztálytársak (1) óvodások (1) párna (1) pécs (1) pocsolya (1) posta (1) potter (1) pszichósok (3) rablás (1) régi (1) régiség (1) reménytelenszerelem (1) rendőrök (1) sár (1) smink (1) statisztika (3) sütemény (1) számítógép (2) szeged (2) szerelem (13) szex (1) szoptatás (1) szülők (1) tábor (3) tanulás (1) tejbegríz (1) telefon (1) teleport (1) tévé (1) tisza (1) török (1) torta (1) történések (2) túra (1) u2 (1) ugrabugra (1) ünnep (1) úszás (3) utazás (3) vacsora (1) valószerű (1) város (1) várvédés (1) vége (1) vers (1) verseskönyv (1) vetélkedő (2) vicces (1) villamos (2) virág (3) vizsgák (6) you (1) zuhanás (2) Címkefelhő

2008.09.10. 07:58 almi

egy hosszantartó zűrzavar vége

Azt álmodtam hogy:

Szegeden voltam. Elbúcsúztam Zsókámtól, és elindultam az egyetemre. A szürke szoknyámban és a fehér fölsőmben, bölcsésztarisznyával, ahogy illik. De az út nem a szokásos volt, elvezetet mindenféle fura tájakon, dimbes-dombos helyeken, földutakon. Én merengtem, méláztam, és egyszer csak (megint, mintha a semmiből jött volna) megjelent mellettem egy Jeep. És ki vezette? Hát Káemm. És elkezdett beszélni hozzám, és nagyon élesen emlékeztem is rá, hogy mit, de most már nem emlékszem. Minden esetre véletlenl sem vett volna föl. Ja, és vörösesbarna volt a haja is, meg a szakálla is, és csak az ősz tincséről ismertem meg. Szóval Ott jött mellettem, és lökte a süket dumát, mint mindig. Hirtelen ott teremt Zsuzsi is, meg amikor már megálltunk, három informatikus srác is (a Petiék, akik anno fölöttünk laktak), és kiadogatta nekik a csomagjaikat, és ők útjukra eredtek. Mi pedig tovább beszélgettünk. Zsuzsi is elsomfordált közben, mert kínosnak érezte a dolgot. Ami azt illeti, az is volt. Káemm mondta, hogy el szeretne menni, megnézni, hogy milyen a temető. Erre én mondtam, hogy szívesen elmegyek vele, bár órám van, de hát az nem igazán fontos. No erre belőle kibukott, hogy "Ő márpedig (miattam) nem akar szakítani, és elege van ebből az egészből, meg hogy már megbeszéltük," és egész messzemenően fejtegette volna a bűneimet, ha én valahogy frappánsan le nem zártam volna. Talán mondtam neki, hogy "Hát Te hülye vagy." aztán továbbmentem. Dallamosan, könnyedén lépkedtem. Hát, akkor végre tényleg vége, gondoltam magamban.

Mosolyogtam, amikor felébredtem. Gondoltam magamban, hogy akkor hát végre tényleg mindennek vége.

Aztán a következő álom már annyira zavaros volt, hogy csak annyira emlékszem, hogy Káemm mégsem volt képes békében hagyni, hanem eljött hozzám Pécsre, és ott vendégeskedett csomót, meg volt vele valaki más is, aki leginkább jelenlegi szőke hímszomszéunkra hasonlít, és az a más sokkal kedvesebb volt, én meg latint tanultam.

1 komment

Címkék: latin szerelem vége


A bejegyzés trackback címe:

https://almoskonyv.blog.hu/api/trackback/id/tr34656613

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mesike005 2008.09.12. 20:04:01

Ez olyan fájdalmas:)mármint ezek az érzések, amiket az ember ténylegesen átél az ilyen álmok alkalmával...és reggel is érzed, hogy "vége"?!
ÜDv.:Mesike
süti beállítások módosítása